Planday
Strategi, koncept, design & udvikling

LEVEL 2LEVEL 2
t

23 Mio. kroner og et digitalt bureau skal skabe europæisk succes

Danske Planday har i mere end 10 år leveret digitale planlægningsværktøjer til blandt andet serviceindustrien. 

I sommeren 2014 modtog Planday en pose penge af den svenske kapitalfond, Creandum. Helt præcis 23. mio. kroner, som skulle bruges på at gøre Planday klar til et internationalt marked.

Første skridt på rejsen var at finde den rette partner til at løfte virksomhedens platform og her faldt valget på Think! Digital.

devices_wireframedevices_wireframe

En brandplatform der skal åbne døre internationalt 

Think! Digital har ikke blot leveret strategi, koncept samt design og udvikling af den nye platform.  Vi har også optimeret salgsprocessen, så Planday kan skaffe flere kunder online. Den nye brandplatform er et salgs- og markedsføringssite der – uden involvering af en fysisk sælger – kan præsentere konceptet krystalklart og engagerende. 

For at kunne skabe den bedste platform har vi haft Plandays sælgere og kunder tæt involveret i processen.

“Sammen med Think! Digital har vi nu udviklet første skridt i at opbygge et internationalt brand med fokus på en tættere og mere personlig relation til vores publikum. Vi skal nemlig ikke bare sælge et produkt men vise, at vi kender kundernes problemer – og kan hjælpe med at løse dem. Vi åbner for vores produkt, så det kan tale sammen med kundens øvrige relevante værktøjer, og vi inddrager kunderne, når vi arbejder med nye features og områder i produktet.” – Flemming Rasmussen, Head of UX & Design hos Planday

Platformen blev rullet ud i Danmark, Sverige og Storbritannien i starten af 2015. Herefter følger resten af Europa.

Vi gi'r kaffe

Rosenvængets allé 25, 2.
2100 København Ø
+45 31 64 01 00
lets@thinkdigital.dk
CVR: 33 95 24 73