MAD.TV2.DK
KONCEPTUDVIKLING, STRATEGI & PROTOTYPING

TV2-PORTRÆT
Vi er meget tilfredse med Thinks indsats i forbindelse med TV2.dks mad-projekt. De har været gode strategiske sparringspartnere, og vi kan anbefale dem til lignende opgaver.
Dorthe Duvander Carlsen, Redaktionschef, TV2
t

Strategi og koncept for TV2s madportal

TV2 valgte Think! Digital til udvikling af strategi, koncept og informationsarkitektur for den digitale del af sit nye forretningsmæssige fokusområde, mad.tv2.dk.

Think! Digital var ansvarlig for at udvikle et digitalt madunivers til TV2, der skal inspirere danskerne til sundere madlavning og en lettere hverdag i køkkenet.

Løsningen blev mad.tv2.dk hvor danskerere kan gå på opdagelse i en lang række spændende opskrifter, få tips til madlavning og blive inspireret af TV2s egne kokke til endnu mere madglæde.

Efter kun 18 dage efter go-live var der mere end 127.000 danskere, der havde meldt sig til mad.tv2.dk’s nyhedsbrev ”Bitz´store kur”.

Vi gi'r kaffe

Rosenvængets allé 25, 2.
2100 København Ø
+45 31 64 01 00
lets@thinkdigital.dk
CVR: 33 95 24 73