I 2017 indledte vi vores samarbejde med BroBizz. Vi har sammen med BroBizz designet en ny app. Her kan brugeren få overblik over transaktioner, betalingsoplysninger og information om de mange steder, hvor BroBizz-enheden kan anvendes. Samlet set har vi gjort det mere sikkert og intuitivt at anvende BroBizz-appen.
dages intensiv co-creation og agil proces resulterede i redesignet af BroBizz-appen.
Falck har igennem en årrække været gennem en digital transformation. I 2017 begyndte et stærkt samarbejde mellem Falck og THINK. Det har betydet et øget fokus på brugervenlighed samt en holistisk tilgang til brugerrejsen på tværs af touchpoints, ikke mindst de digitale. Det første projekt blev en etablering af en ny digital strategi, som skal eksekveres på tværs af apps, web og paid media. Stay tuned, de næste år bliver spændende for Falcks kunder.
interviews med udvalgte stakeholders blev faciliteret som input til den digitale strategi.
Telia og THINK har siden begyndelsen af 2017 arbejdet 'skulder ved skulder' for at skabe et state-of-the-art selvbetjeningsunivers for Telias kunder. Løsningen blev Mit Telia - en omni-channel selvbetjeningsplatform, som giver kunderne total handlefrihed til at aktivere og deaktivere Telias premium services, få overblik over regninger, betalingsoplysninger m.m. Denne empowerment af kunderne har forøget selvbetjeningsgraden samt reduceret kald til kundeservice.
reducering af kald til kundeservice efter lancering af Mit Telia.
OKQ8 og THINK har et rigtigt stærkt og langvarigt partnerskab. I år har vi sammen udarbejdet og implementeret en ny og tidssvarende digital Corporate Visual Identity (CVI), herunder gentænkning af UX-principper og webdesign på tværs af platforme og devices. Alt sammen til glæde for OKQ8s medarbejdere og kunder.
forøgelse af konverteringer efter redesign af flowet for biludlejning. Dette svarer til en øget omsætning på 8.600.000 DKK.
TOPDANMARK
OKQ8 SCANDINAVIA
OKQ8 SCANDINAVIA
DR KONCERTHUSET
Klaus Silberbauer
Her er det umuligt at komme udenom THINK, som fik noget af et gennembrud i år med hele tre guldvindere for tre forskellige virksomheder. Det mindes jeg ikke at have oplevet før i DDA-regi, og det var mig en sand fornøjelse at overrække prisen som Årets Digitale Profil til Klaus Silberbauer, fordi han om nogen repræsenterer, hvad jeg forstår ved at være en ægte, digital kapacitet med et stærkt afsæt i Experience Design.
Kim Jong Andersen
Juryformand, Danish Digital Awards
Tak til alle kunder og samarbejdspartnere for et fantastisk 2017.